Klik ok? TQ so much !

Thursday, August 4, 2011

♣ sila jangan bising ♣



Aku siok-siok online. Roommate aku tidur. Roommate aku ni kalau bab-bab tidur, memang dia suka.Nombor 1 pun dia juga yang penting, waktu tidur, tutup lampu dan sejuk. 






Tadi waktu rum8 akuseronok-seronok tidur, jiran-jiran sebelah bilik buat bising. Kalau kau buat bising jam 8 malam x apa jugak, ini KAU-KAU bising jam 12 lebih! waktu tidur tuhh bebb! silent hour! apa ada ular masuk bilik korang kah? buaya? sampai kamu menjerit-jerit x tentu pasal? kalau maw kata korang nampak hantu sampai terjerit-jerit x masuk akal la pulakk, sebab sekarang bulan Ramadhan. ( ngencang ) Photobucket


Nasib aras aku tinggal ni xda kakak Silent Hour . Kalau ada, pasti dia pi bilik ko ketuk and sound kau kenapa kau bising.Kahkah! Dulu waktu aku part 2, bilik aku bising dan banyak pengunjung sentiasa, dan waktu tuh lebih kurang 6-7 orang kali dalam bilik tuh. sampailah 1 hari tuh ada kakak Silent Hour pi ketuk bilik kami dan tanya macam ni;


"kamu tahu kah silent hour sudah ni??"


"haaaaaa?????" kawan aku sorang tanya balik.


"kamu tahu kah silent hour sudah ni??" kakak itu bertanya kembali.


"apaaa????" kawan aku yang sorang lagi tanya.


"kamu tahu kah silent hour sudah ni??" kakak tuh bertanya lagi untuk kali yang ke-3.


"Haaaaa???" , aku bertanya pada kakak itu buat kali ke-3 ,sebab seriously aku tidak dengar apa dia kata. 


"kamu tahu kah silent hour sudah ni??!!!!!!!!!" , tekanan jiwa sudah kali kakak tuh kami tidak pandai dengar apa dia cakap, jadi dia tekankan suaranya.


"kamu tuh bising!Photobucket !%$#^$&^*&(*)(&*&^%%$@@!"


jadi semenjak itu, kami gelarkan dia kakak silent hour, sebab dia ulang-ulang sahaja sebut 'silent hour'. Dia marah kami, padahal dia bukan tinggal di aras tuh pun. cistt. x suka. Photobucket
sebab tuh kalau sekarang, aku dan kawan-kawan aku yang ada di bilik pada waktu kejadian tuh, ketawa-ketawa kalau dengar or sebut silent hour.kahkah! 


ehh terpanjang pula cerita aku sampai kakak silent hour nih, aku maw sambung cerita rum8 aku.


Disebabkan bising2 yang entah apa-apa tadi, dia bangun dan pi sound mereka.dan sambung tidur kembali.


HOIII BISINGGG!!


Dalam jiwa aku memang kata, memang beranilah Ezah ni.Hoho .Ada jugak aku tegah rum8 aku dari pi sound, tapi dia maw sound jugak.Haha =D nanti dia endak kena suka oleh orang-orang yg bising tuh.sedihh aku. Tapi x palah, sekali sekala, bukan selalu. =)


Apa pun aku harap, xdalah bising-bising lepas nih. Sila jangan marah kembali rum8 aku, sebab korang bising x bertempat bah. masehh =D da aku rasa memang patut pun korang kena marah..kn? kn??? 


p/s: gud night =p





5 orang komen sini:

Unknown said...

pernah berjiran dgn laki bini yg suka bergadoh..best gak dok dengaq

Unknown said...

XTVT last sebelum posa .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/show-off-dewan-millenium.html

Martin Heyosokei said...

hahaha!!!nda kau balas balik kira..ckp kau tahu ka silent hour sudah ni...yg kau teriak buat apa..silent hour mana boleh teriak2 ahhahahaa!!!

Unknown said...

bagus2...tegakkan hak...hehehe

Anonymous said...

terlebih ptt kene marh tu..npe akk x join kali ? hahaa...