Klik ok? TQ so much !

Showing posts with label sms. Show all posts
Showing posts with label sms. Show all posts

Sunday, July 31, 2011

♥ Salam Ramadhan Al-Mubarak ♥

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
wahhhh Ramadhan dah tiba =D semua umat Islam pasti sangat gembira ^^
non-muslim pun tidak terkecuali jugak, terutamanya di Sabah ni, ada yang join puasa jugak~^^~


Dan pastinya semua orang busy hantar sms wish ramadhan dekat saudara mara,kawan-kawan, kekasih hati and so on. Hantarlah 1 dekat aku. boleh kan? ahaaa =D






Suda baca niat puasa?? Kalau belum, jom pergi blog Reality 2 Fantasy (sila klik) *aku suka massuk blog novelgurl koz selalu ada lagu nasyid yang best. Eheee =p


Tapi, Ramadhan kali ni adalah berbeza. Sangat berbeza bagi aku. Kalau dulu, sahur 1st mesti di rumah, sekarang di hostel.. T_T aku xda balik rumahh. Apa pun harap-harap Ramadhan kali ni membawa berjuta-juta millionn bilionnn lemon lemonnn makna kepada diriku, keluarga aku, kawan-kawan aku semua dan semua umat Islam dan umat-umat di dunia ini =D


Apa lagi yang berbeza ya? emmm..Adik aku sorang tiada dekat Sabah. Ohoo . Jauhh dekat Universiti Malaya. Ganbatte Kecik =)


Tadi, aku pun baru ja habis melantak 4 aiskrim, sedap. Di sebabkan esok puasa n aku takut aku mencari-cari aiskrim lagi,( adoiii ) jadi aku pi lah makan benda-benda kurang menyihatkan jiwa dan badan tuh. ( da tahu x menyihatkan,tapi aku makan gak ) ehee =p
  1. Nestle Tropicana
  2. Nestle Potong Klasik
  3. Drumstick Saucy Strawberry
  4. Drumstick Almond Thrill




Nestle Tropicana tuh memang aku malar makan, Potong tuh aku baru makan sekali, lepas tuh aku carik-carik x jumpa, malam ni baru aku jumpa =D, Drumstick Strawberry pun memang aku malar gak makan, dan ini ha yang 1 nihh..ok sumpah 1st time aku makan, dan aku jatuh hati ( sebab sedap ) ..harap-harap aku tidak craving for that Almond Thrill Drumstick la puasa nanti. Gulp! *telan air liur


Di akhir kalam, adalah sedikit ucapan dari aku. ngaaaa =DD




Assalamualaikum, Selamat Menyambut Ramadhan, semoga ianya menambahkan lagi keimanan dan ketakwaan kita semua kepada Allah. Banyakkan amal ibadah dan sedekah. Kurang-kurang lah mengumpat, memaki, mencaci, bergaduh and so on. Kepada yang smoker tuh..kurang-kurang kanlah merokok~ ehehe Ampun maaf di pinta kepada yang pernah terkasar bahasa, siapalah aku, aku cuma insan biasa yang melakukan kesalahan jugak di bumi Allah ini..selamat HARI RAYA! ehhh terwishh awal pulak..hihihihi =p =D sayang semua. *dui


nota kaki: Ramadhan mengingatkan aku kisah lalu..wahhhhh T_T 


Line broadband pun buruk.. kenapa yah? adakah line busy sangat kos semua orang hantar sms wish ramadhan? haa =D

Wednesday, April 13, 2011

HAPPY BEFDAY | Edut

Salam. Bulan April memang bulan yang hangat dengan Befday kawan2 terdekat aku. muahaha..
okehh this also gonna be a short entry from me. Again :DD ngeee


Kemarin lepas 11 April 2011 befday kawan aku,Saudah a.k.a. Edut. Bila aku kenal dia ni? Sejak aku kecik lagi,kami begitu rapat,sampaikan kalau balik kampung,teriak2 nama dia dari rumah nenek aku ( umpama kampung tuh,aku yg punya ) ke rumah dia yang sebelah sungai..ejekli dia nih merangkap makcik aku jugak! hhihi.. Begitu jugak dengan kawan aku sorang si Eya ( dia pun aku kenal sejak kecik ).Cuma dengan Eya dulu just kenal gitu2 aja.Naik skolah menengah,mulalah rapat..kekekek ^,^


Okeh,di kesempatan ini,aku ingin mengucapkan selamat hari lahir untuk Edut,semoga ceria selalu.semoga gembira selalu! ehehe..praktikal tuh..apa2 pun gud luck! :D jangan sedih2 :D semoga segala apa yang di impikan menjadi kenyataan, semoga dengan hari yang istimewa ini, kita ( ehh,kita plak kn? ) eheh, akan lebih menjadi matang lagi dalam membuat apa2 keputusan dlam hidup ini.semoga ikatan persahabatan kita kekal terjalin sehingga ke akhirnya :) I love all my friend ;)


aku pun maw cakap jugak yang,aq gembira bertemu ko sebagai kawan..:) 



Kadang-kadang orang SMS,kadang-kadang tidak,

Kadang-kadang orang balas,kadang-kadang orang lupa,
tapi jangan risau,berapa banyak kadang-kadang tu,
kau tetap teman yang di ingati dan di rindu,
bukang untuk kadang-kadang..tapi untuk selamanya..:)








Edut yg kiri tuh,yg kanan Safiah Madri :D

dari kiri: errr entah siapa tuh,tengah: Edut n Kanan : Ajie :D




nahh this cake for u,kalau tadi Eya kek..err..cheese cake,kau chocholate cake!
^_________^ muahaha
* kena telan air liur ja la lebih..gulp! gambar mana boleh makan kan?? 




Happy Befday to my dear friend,no gifts to give you.
I just want to wish you all the best ! Happy befday ke 20 Edut! :D








P/s : umur da meningkat! jangan nakal2 lagi! hahahahahah! 

HAPPY BEFDAY | Zahariah

Yohooo~..assalamualaikum this is gonna be a short entry from me tahu ? hehe 


Hari ni befday salah 1 sahabat aku..Zahariah namanya.Dia bakal cikgu taw!? hehe So di kesempatan ini,ingin aku mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada dia >.< semoga panjang umur n murah rezeki hendaknya..semoga gembira selalu hendaknya..ermm..apa lagi ya? semoga segala impian akan tercapai :] di harap,dengan hari yg istimewa ini akan lebih mematangkan diri kita hendaknya dalam membuat apa2 keputusan dalam hidup ini,dan semoga persahabatan kita yang terjalin ini berkekalan hingga selamanya ..kekeke owh hampir lupa,semoga jadi seorang cikgu yang best nanti ! :DD * bestnya jadi cikgu..hoho


Owhh ada tambahan ( entry ini tlah di edit tadi ) hehe
aku just nak cakap, 


Kadang-kadang orang SMS,kadang-kadang tidak,
Kadang-kadang orang balas,kadang-kadang orang lupa,
tapi jangan risau,berapa banyak kadang-kadang tu,
kau tetap teman yang di ingati dan di rindu,
bukang untuk kadang-kadang..tapi untuk selamanya..:)




nahh this cake for u..makan jangan x makan..hahaha :DD




Happy Befday to my dear friend,no gifts to give you.
I just want to wish you all the best ! Happy befday ke 20 Eya! :D




p/s: nahhh umur da 20 da,x bole da perangai cam budak2..muahahaha 

Monday, February 28, 2011

berlari-lari bahh





Kalau boleh lari,aku ingin lari dari sini,heeehhhh!! mcm angin! bolehh? hehe
*angan-angan yg x kesampaian.. 




I can appreciate Coffee without susu,Nights without lampu,Burgers without keju,but not!My Life without YOU!!


 dapat mecej ni dulu ddri Rhona! wahaaa :DD


p/s:moving to tumblr.anyone wanna visit me?
mandi..then buka puasa..yeahhhh!! harap makanan sedap lorrr..kekeke

Life bring Kabhi Kushi Kabhi Gham..



Life bring Kabhi Kushi Kabhi Gham..

when it's end,Na Tum Ja No Na Hum(neither u know nor I )..
so lets do masti ( fun )..
who know Kal Ho Na Ho ( if there is tomorrow or not )..
when you need dosti ( friend )
Main Hoon Na?? ( I'm here )



cool huh?? heeee..
send this sms to all ur beloved friend ^^  
hahaaa :D *memandai suhh send =.=



Hari ni Kira puasa nazar,kalau dapat Finance A dulu,posa nazar..hehh..harap dapat bertahan sampai petang..Aminn.. ~.~'  dan aku lapar tengok tempoyakkk dekat blog Ummiluv nihh..urrggghhhh!! perut da berkeroncong..spend aku ?? hehe

Bila sahabat berkata..





as salam..hehee aku ni banyak sangat sms-sms yang best..banyak gila,sampai aku bukukan ayat yg best-best..dan aku selalu hantar dekat semua kawan aku. Barulah meriah kn?Terasa jugak persahabatan yang terjalin..entah kenapa aku rajin,maybe tuk tunjuk dekat mereka betapa aku suka berkawan ngan mereka kott..hehe.. Then mereka pun balas lahh balik dengan msg yang lain..wahh makin bertambah koleksi.Aku suka kumpul sms org.Dri yang besttt,melelehkan airmata hinggalah yg menyakitkan jiwa..ahakk 


so aku maw tunjuk antara sms-sms yang best yg aku ada.haha..ehh aku tahulah kn entry ni kali xda makna dan xda information pun..hee..biarlahh Photobucket


Jadi nanti aku akan kongsi lagi sms2 yg ada.







Bila sahabat kata suka,tak semestinya dia cinta..Kerna anda TEMAN yang layak disukai..Bila sahabat CEMBURU,x semestinya dia cinta..Ini kerana anda teman yang HEBAT dalaam menjalinkan PERSAHABATAN..Bila sahabat kata RINDU,tak semestinya dia CINTA,Ini kerna dia RINDU pada teman sebaik KAMU..Maknanya saya berhak kata saya SUKA pada awak,cemburu bila awak KETEPIKAN saya..dan RINDU bila awak LUPAKAN saya.. Photobucket


hahh,nih antara salah satunya..saya suka ni sms..sangat la bermakna pulakdahh! hehe


p/s: wokehh len kali saya kongsi lagi if ada masa ^___^