Klik ok? TQ so much !

Monday, July 12, 2010

yahh sini aku d uitm sda..

HELLO n SAlamm!!
huikk..dahh lma aku tinggalkan blog akui nih..hahhaha..
aku xda masa arr..bzy duhhh..heheh


mcm besa,isi blog aku mstila 
sama ngan header 2.hehehe
skang aku kat uitm sabah.huhhu..
aku mla msuk rabu lalu,
aku p ponteng klas 2 hari..
masuk jak aku hri rabu..uinahhh!
ngam la..kn aku lmbt msuk,so aku blur..apa yg lectrr ni ajar??
hahhaha..trutama finance..aku blur betul.
tp x pa aku kn usaha tuk blajar..
InsyaALLAh.. =)

balik dri airport hri slasa mlm,aku blom plang rmh g,
tunggu dorg mak aku plak.
flight kmi beza..kami jln auluan
dorg lambat..
lebih kurang jam 11 bru dotg dtang..sempat g aku cba llapkan mata aku kat keta
mklm la besk nak bgun awal kn?
tp..... =_____= lambat gak aku tdor..
jam 1 lebih sampai rmh
jam 3 aku tdor.apalagi haru jd nya aku..
mengemas sana sini..
haishH!
aku pa lagi..d klas esoknya blur la =.=

hahaha..ok biar!
aku nak cita actually aku paitung..
taw x paitung??
menumpang blik org.aku x dpat kolej..sobb..sobb..sedih aku..
dri cuti aku mmkir knp aku x dpat kolej,walhal aku dah 
ckup smua..saman xda..kupon activity cukup..
huuuhuuu
skali rum8 au cita yg dia jmpa c miss lucy(org yg urus kolej kdiaman kmi)
konon nya kmi ada saman??
what the???
bila masa?
skli cek2...ya ALLAh..saman org under nma kmi..p2tla 
x dpat kolej..len kli korang rekod la tol2..nihh
aku yg susah nak cri tmpat tinggall..
kejam kmu -.-

thenn..hari jumaat..aku balik umahh..
yippie!!
prsaaan paitung nih mmb uatkan aku slalu ongatkn rumah!x sabar aku balik umah!
yuuhaaaaaaaa!! _^

0 orang komen sini: